שירותי גרר מקצועיים ומהירים

מי צריך שירותי גרר?

שירותי גרר נדרשים במקרים רבים. יש להבדיל בין שירותי גרר עירוניים, שנועדו לגרור רכבים אשר חונים במקומות אסורים, לבין שירותי גרר לאנשים פרטיים. במאמר זה נדון רק בשירותי גרר פרטיים. אנשים נזקקים לשירותי גרר כאשר נוצרת תקלה ברכב שבו הם נוסעים – תקלה חמורה אשר איננה מאפשרת לרכב לנסוע. גם אם יוכלו נוסעי הרכב למצוא דרך חלופית להגיע ליעדם, הרי שאין אפשרות של ממש להשאיר את הרכב המקולקל באמצע הכביש, בין אם מדובר בכביש עירוני ובין אם מדובר בכביש בין עירוני. רכב העומד ללא השגחה מועמד לגניבה, ואיש אינו רוצה להותיר כך את רכבו. שירותי גרר מאפשרים לנהג להעביר את הרכב למוסך באופן בטיחותי.

שירותי גרר של חברות ביטוח

שירותי גרר מקצועיים
שירותי גרר מקצועיים

חברות ביטוח רבות מציעות ללקוחותיהם לבטח את רכבם בתחומים שונים, מעבר לסטנדרט המחייב. אחד מן השירותים של חברות הביטוח הוא שירות גרירה. בעל רכב אשר מבטח את רכבו בביטוח הכולל שירותי גרר, זכאי להזמין גרר מחברה שנמצאת בהסדר עם חברת הביטוח, ללא תשלום או בהשתתפות עצמית חלקית בלבד. בחלק מחברות הביטוח, הוא גם זכאי לקבל מחברת הביטוח רכב חלופי בהקדם האפשרי, על מנת שיוכל להמשיך בדרכו לאחר גרירת הרכב. חשוב לבדוק את התנאים לזכאות לשירותי גרר בעת רכישת הביטוח, על מנת לבדוק אם הביטוח אכן משתלם.

איך בוחרים שירותי גרר?

מומלץ מאד לבחור חברת גרר גדולה ומוכרת, כדי לוודא את אמינות החברה ואת מקצועיותה. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון את זמן ההגעה של הגרר, ולבחור בחברה הממוקמת באזור קרוב למקום שבו נתקע הרכב, על מנת שלא לחכות זמן רב מידי. בכל מקרה, ההמתנה לגרר היא ארוכה, ולרוב נעה בין שעת המתנה (בדרך כלל במסגרת ביטוח) למספר שעות. אם ישנו ביטוח גרירה, אין צורך בבחירה של שירותי גרר, אלא יש להתקשר לחברת הביטוח, אשר תפנה אל שירותי הגרירה איתם היא עובדת.

מה צריך לעשות כשהרכב נתקע?

כאשר רכב נתקע, ואין אפשרות לתקן אותו באופן עצמאי, מומלץ מאד ליצור קשר עם חברת הביטוח – גם אם אין ביטוח גרירה. רוב חברות הביטוח מציעות ניידות שירות אשר מסיירות ברחבי הארץ ומעניקות שירות תיקונים מקצועי לרכבים שנתקעים בדרכים. את מרבית התקלות הסטנדרטיות ניתן לתקן באמצעות ניידת שירות מסוג זה, כך שניתן לחסוך את העלויות ואת כאב הראש הכרוך בהזמנת גרר. עם זאת, אם התקלה היא בבירור במנוע, או אם לוח המחוונים מדליק נורת אזהרה, אין להסתפק בניידת שירות ויש להזמין שירותי גרר, משום שאלה הן תקלות חמורות שיש לטפל בהן באופן יסודי במוסך. כמו כן, אם ניידת השירות לא הצליחה לפתור את התקלה, אין מנוס מהזמנת שירותי גרר. חשוב לוודא שהגרר מוביל את הרכב למוסך מורשה של החברה, ולא למוסך הקרוב דווקא.

חשוב לדעת שקיים בישראל שירות פירוק רכבים שמהותו למכור את הרכב לחלקים שונים למטרות שונות. אם יש לכם אוטו ישן סביר להניק במידה ותמכרו את המכונית הזו לחברות אלו הגרירה של הרכב תהיה בחינם.