יתרונות של קייטרינג חלבי כשר באירועים

היום כשחזרתי מקריית אונו נכנסתי לפייסבוק וראיתי פוסט על קייטרינג חלבי, חשבתי לעצמי שזה די גרוע כי רוב האירועים שבהם משתמשים בקייטרינג עושים שימוש רב בבשר, אך אחרי מחקר קטן כתבתי את הפוסט הבא שמסביר על קייטרינג חלבי כשר:

קייטרינג חלבי כשר

כאשר קונים מוצרים חשוב שיהיה צדק חברתי גם בקניה ובמכירה, כמו שמרכז אדוה דוגלים.כאשר אתם עורכים אירוע, אתם זקוקים לארגון רב של פרטים שונים, אשר משתנים באופן מהותי מאירוע לאירוע. ארגון של שמחה משפחתית אינו דומה לארגון של אירוע עסקי, ושני אלו אינם נראים כמו מסיבה חברתית גדולה. כל אירוע והצרכים הייחודיים לו. אולם ישנו נושא אחד המשותף לכל סוגי האירועים – הקייטרינג. לכל סוג של אירוע מגיעים אורחים רבים, ויש להגיש להם אוכל. אמנם, סוג האוכל משתנה גם הוא מאירוע לאירוע – ישנם אירועים שבהם האוכל הוא מרכז הערב, ואירועים ארים שבהם האוכל מהווה רק קישוט או תוספת לאירוע. ישנם אירועים שמוגשת בהם ארוחה מלאה וחמה, ואירועים אחרים בהם מוגש רק כיבוד קליל. כך או כך, חייבים לדאוג לחברת קייטרינג אשר תספק את האוכל המתאים לאירוע.

 קייטרינג כשר

במקרים רבים, יש צורך להזמין לאירוע דווקא קייטרינג כשר. כאשר מארגני האירוע הם שומרי כשרות, הדבר מובן מאליו, אך גם אם אינכם שומרים על כשרות ביומיום, יתכן שתרצו להזמין לאירוע שלכם דווקא קייטרינג כשר. הסיבה היא שישנם כיום אנשים רבים, ולאו דווקא דתיים, אשר שומרים על כללי הכשרות, ומעוניינים לאכול רק במקומות שבהם נשמרים הכללים הללו. לטובת חברים, בני משפחה ומוזמנים אחרים לאירוע, אשר מקפידים לשמור על כשרות, מומלץ להזמין קייטרינג כשר. אם אתם מזמינים קייטרינג כשר עבור אנשים מסוימים, כדאי שתבררו אצלם איזו רמת כשרות הם רגילים לשמור – יתכן שכשרות רגילה תספיק, ויתכן שתעדיפו קייטרינג בכשרות מהודרת.

קייטרינג חלבי

באירועים רבים כיום ניתן למצוא קייטרינג חלבי. קייטרינג חלבי נפוץ מאד באירועים שבהם מגישים אוכל כשר, בין השאר משום שקל בהרבה להשיג קייטרינג חלבי כשר, ובכשרויות מהודרות, מאשר קייטרינג בשרי כשר. גם העלויות של קייטרינג חלבי כשר בהשוואה לקייטרינג מקביל שאינו כשר אינן גבוהות במיוחד, לעומת קייטרינג בשרי שבו עלולים להיות הבדלים גדולים. קייטרינג חלבי הוא למעשה קייטרינג אשר מגיש מאכלי חלב מכל הסוגים, וכן מגוון של סלטים, לחמים, דגים, קינוחים עשירים ועוד.

יתרונות של קייטרינג חלבי

להגשה של קייטרינג חלבי ישנם יתרונות רבים. ראשית, כאשר עורכים אירועים בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות, קייטרינג חלבי מהווה ארוחה נהדרת למוזמנים – הוא משביע, אך אינו מכביד, ונעים לצאת להמשך היום לאחר ארוחה חלבית. בנוסף, מגוון המאכלים שניתן להגיש בקייטרינג חלבי הוא עצום – מרקים, פשטידות, פסטות, מנות דגים יוקרתיות, סלטים בשילוב גבינות ועוד עשרות מנות ייחודיות, שלא לדבר על הקינוחים, שבקייטרינג חלבי יכולים להיות עשירים באופן מיוחד, ואין הגבלה על סוגי הקינוח האפשריים. בנוסף, מאכלים חלביים הם לרוב אסטטיים מאד, לרוב יותר מאשר מאכלי בשר, כך שניתן להגיש אותם בצורה נאה במיוחד, והם מתאימים גם לאירועים שבהם האוכל אינו מוגש לאורחים אלא מעוצב כבר מרכזי לשירות עצמי.

ולבסוף סרטון מגניב של רעיונות לקינוחים לקייטרינג של מסיבות:

זהו בינתים,אני חוזר לשמוע את המוזיקה האהובה עליי של גלי צהל.

SO SLEEP SAFE!