רכבים אחרי תאונה למכירה – קונה רכבים לפירוק מסביר מה עושים

מספר רב של בעלי רכבים לא באמת יודעים מה כדי ולמי לפנות אם הרכב שלהם היה מעורב בתאונת דרכים הרי שרכב ישן או רכבים אחרי תאונה למכירה אין להם באמת שוק במיוחד ואם לא היה לך ביטוח רכב אין לך למי לפנות כדי שיתן לך מענה ריאלי.

רכבים אחרי תאונה למכירה למי פונים?

כיום יש דם חדש באופנה! זה אולי ישמע לכם קצת מוזר אבל יש למי לפנות! ניתן להגיע למגרשים לרכבים אחרי תאונה וליצור קשר עם בעל מקצוע מקצועי שהוא גם "קונה רכבים לפירוק" ובין היתר גם רכבים מושבתים לאחר תאונות דרכים.

מה קונה רכבים לפירוק בעצם קונה?

  • אופנועים אחרי תאונה למכירה
  • מכירת רכבים לאחר תאונת דרכים
  • קניית משאיות אחרי תאונה ועוד
  • קונים את כל סוגי המכוניות כמו פיאט , רנו , שברולט דייהטסו , ב-מ-וו , מרצדס ועוד!
  • חלקי חילוף כמו גלגלים או מצברים של רכבים

רכבים לאחר תאונות כשהרכב מוגדר כ TOTAL LOSS הולכים בעיקר לפירוק, סוכן קונה רכבים לפירוק לרב קונים במוזמן רכבים ישנים כי הם ממירים את הרכב מיידית למזומן גם כן, כך הלקוח מקבל כסף מזמן עבור מכונית שאין בה צורך וגם לא יהיה וכך קונה רכבים לפירוק יפיק מהמכונית תועלת לצרכיו גם כן.

איך יודעים כמה רכבים לפירוק שווים?

המחיר בין רכב לרכב הוא מאוד דינמי ובעל BMW לא יקבל סכום כמו של SKODA לפירוק או ברזל. ישנים מספר אתרי רכבים לפירוק שמציעים מחירונים כלליים שהמטרה שלהם היא לידע את הלקוח על מחיר הרכבה המשוער על מנת שיהיה לו אינדיקציה כללית כמה המכונית שלו שווה.

המחיר הזה הוא לא 100% ותמיד תמיד משנה ולכן רצוי לקבוע פגישות ייעוץ עם סוחרי רכבים ישנים כדי שיתנו מבט והצעת מחיר על הרכב שלכם. אם סוחר רכבים לפירוק אינו יכול להגיע מומלץ לשלוח לו צילום מסך \ תמונה של המכונית שלכם או אפילו שליחת תמונה דרך תוכנת התיקשורת WHATSAPP שכיום משמשת אזרחים רבים בחיי השיגרה.

דוגמאות למחירונים של מכוניות לפירוק – מכירת רכבים לאחר תאונה

ניתן להבין מהמחירון שרכבים ששנת היצור שלהם מעל 2002-2010 יש להם ערך רב בהרבה מרכבים אחרים ישנים ששנת היצור זהה או מתחת לשנת 1999.

ניתן לבדוק את אם המחירון באתר הבא:

פירוק רכב
פירוק רכב

באתר מכירתרכבלפירוק הקונספט קצת שונה, הגולש נכנס למחירון הכללי של הרכבים, במקרה הזה לא מצויין לגולש את כל סוגי המכוניות והדגמים אלה אתהמובחרים ביותר. כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על מודל הרכב שלו ושם יקבל מידע בנושא מחירים וגרירת רכבים לפירוק על ידי קונה רכבים לפירוק באזור מגוריו. ( שימו לב שבאתר זה הם קונים את כל סוגי הרכבים ולא רק מה שהוצג במחירון והוא חלקי )

מכירת רכבים אחרי תאונה – בירור מחירים גם במדיה החברתית

כיום לא חובה להתקשר ישירות לבעלי העסקים, במציאות של היום הכל נגיש ואפשר בקלות לשלוח הודעה פרטית לבעל העסק גם דרך דפי הפייסבוק שלהם. לדוגמאות ודפים של סוחרים שונים במדיה החברתית:

זה הכל! שיהיה לכולם בהצלחה עם מכירת הרכב הישן! והכי חשוב שיהיה כמה שיותר מהר התהליך ועדיף לקבל כמה שיותר כסף במזומן.