מצבר לרכב דייהטסו טריוס

רכבי שטח לרוב דורשים מצבר טיפה יותר חזק מרכבי כביש באותו הגודל. אך ישנם רכבי שטח שמשנים את הסטדנרט והבולט מהם על כבישי ישראל הוא רכב דייהטסו טריוס. הרכב היפה הזה הוא רכב שטח לצעירים. הוא קטן, הוא גבוה והוא נוח מאוד לנסיעה.

אך, כמו כל סוג אחר של רכב, גם רכב זה צריך מדי פעם להחליף את המצבר שלו לאחד חדש, במיוחד שהרכבים החדשים ביותר של דייהטסו טריוס הוא משנת 2011 ולכן כאן נכנס לתמונה מצבר לרכב דייהטסו טריוס שמגיע עד הבית ועוזר לכם לחסוך בזמנים. לעומת ג'יפים אחרים דייהטסו טריוס חסכוני מאוד בדלק – לבדיקה.

 >>> עשה זאת בעצמך – איך להחליף את המצבר לבד

מצבר לרכב דייהטסו טריוס עד הבית

יש לזכור כי חברת דייהטסו ודגמיה הטובים והמוכרים (טריוס וסיריון) עזבו את ישראל בשנת 2011 ומאז אין דגמים חדשים לקניה של רכבים אלו, אך השירות על רכבים אלו עדיין ניתן על ידי מוסכי קיה בישראל שאחראים גם על דייהטסו

אבל השירות עבור דייהטסו טריוס הוא מיוחד במינו שכן צריך לשלוח לכם מצבר שיתאים לג'יפ קטן וגם להתקין את זה במהירות. בוודאי תוכלו לעשות כמה בדיקות בעצמכם למצבר על מנת לוודא אם הוא זה שמהווה בעיה לרכב, יחד עם זאת, חשוב שתדעו שיש שירות שמיועד ספציפית עבור הרכב הזה וזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שירות מצבר לרכב דייהטסו טריוס הינו יחודי ונגיש לכל אחד עם רכב טריוס וישנם שירותים דומים עבור רכבים אחרים.

שירות מצברים בתל אביב עד הבית התחיל כבר לפני כמה שנים והתפתח לכלל חלקי הארץ אך עדיין השירות הוא מפותח ונגיש הרבה יותר לתושבי אזור תל אביב והסביבה שכן רוב נותני השירות בתחום מצברים עד הבית נמצאים באזור תל אביב.

במידה ואתם תושבי המרכז, שירות זה יכול להגיע אליכם תוך פחות משעה כדי שתוכלו לחזור לשגרת יומכם ללא בזבוז מיותר של זמנים. מחוות דעת שקבלנו מלקוחות שונים שהזמינו את השירות, היו  הרבה חוויות טובות אודות זמן ההגעה הקצר, החזרה ליום עבודה רגיל והחסכון הרב בכסף לעומת גרירה למוסך והחלפת מצבר לרכב במוסך עצמו.

על מנת להזמין את השירות אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את פורטל מצבר לרכב עד הבית בתוכו גם נמצא השירות הנפלא עבור מצבר לרכב דייהטסו טריוס ורכבים נוספים

>>> לכניסה לפורטל מצברים לרכב בתל אביב לחצו כאן <<<

מאמר מומלץלירון מצברים מסביר בדיוק על סוגי המצברים השונים בשוק הישראלי ( שווה לקרוא , לא לפספס! )

מאמר מומלץשירות מצברים לרכב שישדרג אתכם