מה כבר אפשר לחדש על חתונות

מה כבר אפשר לחדש על חתונות? על זה אני הולך לדבר במאמר,  מגנטים לאירועים מיוחדים זה לא עוד סתם נושא, האירוע אולי הכי נפוץ בכל העולם. כל אחד ואחת מחכים ומדמיינים במשך שנים את יום החתונה שלהם. כשמגיע הרגע הגדול שבו מתחילים לארגן בפועל את החתונה מגלים כי יש הרבה מאד פרטים שיש לדאוג להם, החל מארגון האירוע עצמו – האולם, התזמורת, העיצוב, הקייטרינג, הצלם וכדומה, דרך הארגון של החתן והכלה – שמלת כלה, חליפה לחתן, תסרוקת, איפור, הלבשה של בני המשפחה או חברים קרובים ועוד, ועד הטיפול באורחים – הזמנות לאורחים, אבזרים לריקודים וכמובן – מזכרות לאורחים.

על מזכרות לחתונה

כשם שהחתן והכלה מתרגשים מיום החתונה שלהם ורוצים לזכור אותו לתמיד, כך גם האורחים אשר התאמצו והגיע לאירוע. כל אורח שמגיע לחתונה עושה זאת מכיוון שהוא מרגיש קשר קרוב כלשהו לבני הזוג הנישאים או למשפחתם, ומעוניין להשתתף ולשמוח איתם בשמחתם. כל אורח כזה רוצה להרגיש רצוי באירוע, וכמובן גם לזכור אותו גם זמן רב לאחר שהסתיים. ברוב החתונות דואגים להעניק לאורחים שמגיעים לחתונה מזכרת כלשהי, אשר תזכיר להם את האירוע המיוחד והמרגש שבו השתתפו. המזכרת יכולה להיות מוצר שימושי קטן כלשהו, חפץ נוי או מתנה אחרת, כאשר לרוב כותבים או מטביעים על המזכרת את תאריך החתונה ואת שמותיהם של בני הזוג, למזכרת אמיתית ומשמחת.

טיפ חשוב: חשוב מאוד לבחור צלם אירועים מקצועי שהוא בעל זכויות יוצרים עבור התמונות שהוא מצלם!צילומים

מגנטים לאירועים וחתונות ותמונות

רעיון אישי ומיוחד כמזכרת של מגנטים לאירועים או יותר נכון לחתונה הוא מגנטים לחתונה. מגנטים לחתונה יכולים להיות מגנטים פשוטים, אותם מכינים מראש עם תמונתם של החתן והכלה ועם כיתוב מרגש, מקורי או סתם תאריך החתונה ושמותיהם של בני הזוג. מגנטים כאלה מחלקים לאורחים במהלך החתונה באופן פשוט ורגיל. אולם האפשרות של מגנטים לחתונה פתוחה ומעניינת הרבה יותר. אפשר ליצור במהלך החתונה עצמה מגטים אישיים לכל אחד מן האורחים בחתונה. מגנטים אישיים נעשים באמצעות צילום של האורחים במהלך החתונה, על רקע האירוע כולו. ניתן לצלם את האורחים באמצעות סרט צילוםצלם מיוחד, שזהו תפקידו היחיד – לצלם את האורחים ולהדפיס את תמונותיהם על גבי מגנטים, עם מסגרת וכיתוב שנקבעו מראש. ישנה גם אפשרות נוספת – להעמיד באולם תא צילום מיוחד של מגנטים לאירועים, שבו יכולים האורחים לצלם את עצמם וליצור לעצמם את המגנט הרצוי. ישנם תאי צילום אטומים, בדומה לתאי צילום שניתן למצוא בקניונים ובמקומות דומים. ישנם גם תאי צילום שקופים, אשר מאפשרים צילום של האורחים על רקע החתונה עצמה, כך שהמזכרת אותנטית ממש כאילו הצלם צילם את האורחים במהלך החתונה. היתרון של תא צילום הוא המהירות והנוחות – מצטלמים, ובתוך מספר דקות מקבלים מגנט אישי וייחודי. החיסרון הוא האותנטיות, מכיוון שהצילום נעשה בתא ולא בתוך האולם. כאשר צלם את האורחים, הפיתוח יארך כחצי שעה, מכיוון שהצלם יצלם מספר תמונות בטרם ייגש לפתח את כולן. לאחר מכן יוכלו האורחים לקחת את המגנט האישי שלהם מלוח מרכזי באולם.

הגעתי הביתה לא מזמן מהפקולטה לניהול ובאמת מעניין אותי קצת ללמוד על העסק הזה ואולי יום אחד להיות עצמאי בעצמי!