חנוכה שמח! – תמונות ליטוש אבן וכמה זה חשוב

בזמן האחרון הייתה לי תקופה ממש לא קלה, כולכם אולי שומעים את זה ברדיו ולא ממש מתיחסים אבל יצא לי ליסוע באזור ירושלים ופתאום נזרקו לעברי אבנים על ידי ערבים… יידוי אבנים זו עבירה חמורה אני מקווה שהמשטרה והמדינה יטפלו בנושא הזה בהקדם!

עוד משהו חשוב שיהיה לכולם חג חנוכה שמח, אני ממליץ להיכנס לאתר ZOLO ולקרוא שם מתכונים מעולים לחג החנוכה!


ולדבר נוסף שמעניין אותי השבוע בוא  נדסקס על הבית וכמה חשוב זה ללטש!

חשוב מאוד לשמור על בית נקי, הנה מספר תמונות שיעזרו לכם להבין כמה יפה וחשוב זה לבצע ליטוש:

ליטוש שיש צריך להיות על ידי מומחים ולא על ידי חאפרים!

חברת ליטוש שיש של מור היא חברה משפחתית, אשר עוסקת כבר למעלה משבע עשרה שנה בתחום הליטושים. חברת ליטוש שיש זו מעניקה לכל לקוחותיה שירות מלא בכל תהליך הליטוש, למן בחירת סוג הליטוש וסוג המכשור המתאים לריצוף, דרך ביצוע העבודות עצמן, ועד רכישת חומרים לתחזוקה שוטפת של הרצפה ותשובות לכל שאלה שמתעוררת בנושא. ליטוש שיש על ידי חברה של מומחים מעניקה עבודה מקצועית ואיכותית ושירות מושלם, אשר יחד הופכים אותה לחברה הטובה ביותר לביצוע ליטושים.

ליטוש אבן

ליטוש אבן הוא תהליך שבו מעבירים את האבן תהליך של חידוש ורענון ממש ניקיון יסודי אשר מעניקים לה מראה נקי ומחודש. רצפות אבן הן רצפות חזקות, איכותיות ועמידות, אולם יש הן מספר רגישויות אשר עלולות לגרום לבלאי מוקדם שלהן, ובנוסף – כעבור שנים של שימוש כל רצפה תישחק והשנים ייראו עליה. הנזקים הנפוצים ברצפות אבן הם שריטות וחריצים, אשר נגרמים מאבק, מחול או בגרירה של רהיטים על הרצפה. נזק נוסף ונפוץ שעלול להיגרם לרצפות אבן הוא כתמים, אשר נוצרים מנזילה של מים או של חומרים חומציים על הרצפה. רצפת אבן רגישה מאד לחומרים חומציים, וכל חומר חומצי אשר נשפך על הרצפה עלול לעכל את האבן וליצור כתם שאין אפשרות להסיר אותו באמצעי ניקוי רגילים. דבר נוסף שעלול לגרום לכתמים הוא שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לרצפה, ועלולים לגרום לנזק לשכבה העליונה של האבן. ליטוש אבן נעשה במספר שלבים, כאשר בשלב הראשון יש לנקות את הרצפה היטב מכל לכלוך. בשלב הבא יש לבחור את סוג הליטוש המתאים.

ליטוש שיש של חברת מור מציעה ליטוש יבש וליטוש רטוב, כאשר ליטוש רטוב פועל באמצעות מערכת קירור הפועלת באמצעות מים אשר גם מונעים התפזרות של אבק, ואילו ליטוש יבש פועל בחום גבוה תוך שאיבת האבק שנוצר מהליטוש במקביל לליטוש עצמו. מור ליטוש שיש מציעה ליטוש באמצעות דיסק יהלום או כרית יהלום, ליטוש מבריק או מט ועוד אפשרויות רבות אחרות, בהתאמה אישית מדויקת לסוג הרצפה, למטרת הליטוש ולמראה הסופי הרצוי. במהלך הליטוש למעשה מקרצפים את החלק העליון של המרצפות, מה שמסיר את כל החריצים, הסדקים והכתמים שהתקבעו בחלק העליון של האבן. לאחר הליטוש מחדירים חומרי איטום והברקה אל האבן, ולסיום מורחים סילר, אשר אוטם את האבן לנוזלים ומונע היווצרות של כתמי מים. במקרה הצורך, ניתן להשתמש גם בסילר אשר מגן על האבן מפני כתמים חומציים, וכך לאפשר לרצפת האבן להישאר נקייה ובמראה חדש לאורך זמן.

תמונות ליטוש אבן של חברות מקצועיות:

כאן תוכלו לראות תמונות ליטוש אבן שהזמנתי דרך חברת מורליטושים http://xn--9dbaidcolb5go.com/, לפני הליטוש ואחריו,עזרו לי מאוד וגם קיבלתי מחיר מעולה שאני לא יכול לנקוב במספרים לצערי……… וכן תמונות של התהליך עצמו. תמונות ליטוש אבן מסייעות לכם לראות את ההבדל שנוצר במרצפות לאחר הליטוש, את תהליך העבודה ואת היתרונות שלו. תמונות ליטוש אבן יסייעו לכם להבין שעבודות של ליטוש אבן.

תשובות על שאלות על ליטוש חשובות בתחום יכולות לעזור ללקוח הרגיל להבין מה חשוב ומה פחות!

ועכשיו שהשמש כבר יצאה אחרי שהתיבשנו בבית וחיקינו בקוצר רוח לתחזית מזג אוויר נאה זה הזמן להיפרד ולחזור לעיסוקי בחוץ! שיהיה שבוע טוב לכולם וחג חנוכה שמח!