גן אירועים מומלץ לחתונה באזור המרכז

הרמוניה בגן, גן אירועים מומלץ, על ידי מאות זוגות מידי שנה!

כשאנשים שואלים אותנו מה סוד ההצלחה שלנו, התשובה שלנו היא קבועה: נותנים את הנשמה ללקוח, עושים למענו הכול, והוא בתמורה תמיד יפרגן וימליץ עלינו בחום. בכל אירוע יש לנו 300-500 ממליצים….

הרמוניה אולם ראשי
הרמוניה אולם ראשי

אנו מזמינים את כל תושבי המרכז מהערים ת"א,  גדרה,  ראשון לציון , גבעתיים ועוד לבקר במתחם הרמוניה בגן.

כשעובדים באהבה

בסוף זה הכול הלקוח. אתם הלקוחות המנוף הגדול שלנו להצלחה, לכן אנו בצוות ההנהלה וכל הצוות הפעיל בשטח תמיד מכוונים אליכם. את המלצרים שלנו ואת צוות הניהול באזור גן אירועים המרכזי עצמו אנו בוחרים בפינצטה ומקפידים על נהלים מחמירים בכל הנוגע ליחס ללקוח, באדיבות, בחיוך, בזריזות השירות וברוחב הלב לכל בקשה. פשוט מאוד, כי כשעובדים מאהבה עובדים טוב יותר.

מה קורה בפועל?

אחת הבעיות בהם נתקלים זוגות רבים וקרוביהם היא שבזמן האירוע כל ההבטחות שהבטיחו להם בזמן החתימה הופכות להיות לא וודאיות, ולא תמיד מקוימות. אנחנו מצאנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מנהל אירוע מטעמנו יעמוד בקשר עם איש קשר שלכם ויהיה זמין לכל בעיה ולכל הערה והארה שהוא יציג לו. מנהל האירוע יעשה הכול על מנת לוודא שהעניין טופל במהירות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון איש הקשר. גם במקרה בו למישהו שאינו איש הקשר יש בעיה או צורך כלשהו, מלצרים ואנשי השטח יפנו את הנושא לטיפולו והוא כמו ייתן לכל אורח את מלוא תשומת הלב. מנהל האירוע יסתובב כל הזמן בקשר עם אזורי הפעילות אם זה בקבלת הקהל או בזמן הישיבה ליד השולחנות וייתן מענה במקום ויסייע בארגון. כך אנו בטוחים שהאירוע יעבור בצורה חלקה וללא אירועים בלתי צפויים.

לקוחות מספרים:

"לאחר שחזרנו מהמועצה הדתית בירושלים ישר חיפשנו גן אירועים במרכז כי כל החברים שלנו משם. אני ובעלי הטרי שמחים וגאים בבחירה שלנו בכם, אנחנו מודים לכם על השירות המדהים, כל מה שהבטחתם קיימתם, וקצת יותר. הפתעתם אותנו עם פינוקים בזמן האירוע שלא שילמנו עליהם וזה היה מחמם את הלב, ראו כל הזמן שאתם מקום ברמה אחרת, כמו שאמרתם "עובדים עם הלב", טל ונורית גינזבורג"
נשמח לתאם עבורכם שעה נוחה לביקור במקום.